Stormtraining Spanbroek

Stormtraining is een combinatie van hardlopen, interval, buikspieroefeningen, opdrukken, burpees, enz. Daarbij maken we onder andere gebruik van bestaande objecten in het dorp, banken, hekken, muurtjes, bomen... Het is een training waarbij je alle spiergroepen gebruikt. Buik, billen, benen, armen.... een total body workout. 

Stormtraining is het Nederlandse woord voor bootcamp. Een gezonde en energieke training in de buitenlucht, waarbij je verschillende spierversterkende oefeningen doet. Je sport in teamverband en onder professionele begeleiding, personal training kan ook. Het doel van stormtraining is om je kracht en uithoudingsvermogen te verbeteren. Het is echt een intens uur (tot 5 kwartier) sporten, maar wel voor (bijna) iedereen goed toegankelijk.  
Heb jij extra handvatten nodig om je doel te bereiken en/of wil je ook thuis aan de slag? Dan kunnen we samen een schema opstellen en krijg je oefeningen mee voor thuis.   

Dus, wil je echt losgaan, echt aan je lijf werken en heb je de stok achter de deur nodig van een instructeur die je goed begeleid? Kom dan naar stormtraining Spanbroek, je kunt vrijblijvend een keer mee trainen.

Meld je aan voor de gratis Proefles.


Beginner

De basis bij Stormtraining is het trainen van het hele lichaam. Dit doe je door gebruik te maken van je eigen lichaamsgewicht en vanuit je eigen niveau. Dat maakt de training ook voor beginners goed te volgen. Ook als je al jaren niet gesport hebt, geen conditie hebt, te zwaar bent, slappe spieren hebt... Stormtraining is goed vol te houden. Je traint in je eigen tempo en naar je eigen kunnen. Je zal zien dat je snel vorderingen maakt. En de trainer zorgt ervoor dat het niet te snel gaat en verantwoord blijft. Maar hij is ook gelijk je motivator die zorgt dat er resultaat wordt geboekt.

Gevorderd

De gevorderde sporter wordt meer uitgedaagd! De oefeningen worden zwaarder, het parcours complexer en meer herhalingen. Wat dat inhoud is voor elke sporter weer anders. Trainer Frank Houter bespreekt met jouw waar jouw uitdaging ligt en welke training/oefeningen er voor jou het beste ingezet kunnen worden.

Image

Enthousiast of nieuwsgierig? Meld je aan voor een gratis proefles!